ELS ALUMNES DE 3r DE PRIMÀRIA DEL COR DE MARIA FAN EXPERIMENTS

ELS ALUMNES DE 3r DE PRIMÀRIA DEL COR DE MARIA FAN EXPERIMENTS

Els nens i les nenes de tercer de primària del Col·legi Cor de Maria fan experiments seguint el mètode científic. Abans de començar l’experiment, els alumnes i les alumnes es plantegen què volen saber i formulen una hipòtesi. Després fan el muntatge de l’experiment en grup tot seguint el procediment que diu el guió. Finalment, anoten els resultats i discuteixen les conclusions tots junts. Durant aquest trimestre, han treballat la depuració de l’aigua, la llum i el so. Aquestes experiències manipulatives ajuden a entendre molt millor el funcionament del món que els envolta.

??? ??? ??? ??? ???

AL COR DE MARIA TENEN CURA DELS ANIMALS DE COMPANYIA

AL COR DE MARIA TENEN CURA DELS ANIMALS DE COMPANYIA

Els alumnes de 2n de primària del Col·legi Cor de Maria treballen el projecte “Els animals”. Així doncs, com a complement al treball que es realitza a l’aula, el Col·legi va rebre la visita d’una veterinària, l’Aroa. L’Aroa va visitar l’escola i va fer una xerrada sobre què cal fer per tal de tenir cura dels animals.

L’Aroa va anar a l’escola acompanyada de l’Albert i del seu gos, el Kun, un golden. L’Aroa va explicar als alumnes com es fa la revisió d’un gos. Els nens i les nenes van poder ajudar-la, de tal manera que van observar les dents del Kun, van mirar el seu pelatge, les potes, la respiració… Tot plegat, una experiència molt enriquidora per a tots els alumnes.Veterinari_1 Veterinari_2 Veterinari_3 Veterinari_4 Veterinari_5

 

ELS ALUMNES I LES ALUMNES DE 4t DE PRIMÀRIA ENS  AJUDEN A REDUIR EL NOMBRE DE RESIDUS QUE GENEREM

ELS ALUMNES I LES ALUMNES DE 4t DE PRIMÀRIA ENS AJUDEN A REDUIR EL NOMBRE DE RESIDUS QUE GENEREM

Els nens i les nenes de quart de primària del Col·legi Cor de Maria

han treballat la importància de la reducció dels residus que generem

en el nostre dia a dia a través de vídeos, converses a l’aula i d’altres

activitats. Després d’adonar-se de la quantitat de residus que es

produim innecessàriament, han vist la necessitat de fer-ho saber a

la resta de l’escola. Així que han elaborat un mannequin challenge i

uns cartells per ajudar a reciclar correctament. També tenen clar

que el millor residu és aquell que no es genera, per tant, cal reduir

el consum i reutilitzar abans de llençar!

cofcof sdr cof sdr cof cof cof sdr cof sdr cof

“LES CASES DEL MÓN”, EL PROJECTE DE P3 DEL COR DE MARIA

“LES CASES DEL MÓN”, EL PROJECTE DE P3 DEL COR DE MARIA

Els nens i les nenes de P3 del Cor de Maria treballen per projectes i, enguany, el projecte escollit ha estat “Les cases del món”. Així doncs, gràcies a aquest projecte els infants de P3 aprenen les maneres de viure en diferents parts del món. Al mateix temps, coneixen les tradicions, els costums, la fauna, l’alimentació i la situació geogràfica de les diverses cultures del nostre món.

Durant el curs s’han dut a terme moltes activitats: han pintat i dibuixat un mapa del món per poder-hi situar les diferents cases, amb la col·laboració de les famílies han construït diferents models de cases, han jugat amb el gel per construir iglús, han fet representacions en plastilina, entre moltes d’altres activitats.

El Col·legi valora molt positivament l’experiència perquè els ha permès implicar les famílies en el Projecte i aconseguir una perfecta relació de les famílies amb l’escola.IMG_7874 Les cases del món_1 Les cases del món_2 Les cases del món_3 Les cases del món_4 Les cases del món_5 Les cases del món_6 Les cases del món_7 Les cases del món_8

LA PSICOMOTRICITAT A LA LLAR D’INFANTS DEL COR DE MARIA

LA PSICOMOTRICITAT A LA LLAR D’INFANTS DEL COR DE MARIA

A la llar d’infants del Cor de Maria es considera com a eina fonamental del desenvolupament emocional, intel·lectual i motriu dels nens i les nenes el treball de la psicomotricitat. Així doncs, a la Llar del Cor de Maria els nens i les nenes gaudeixen, de manera continuada, d’unes sessions psicomotrius on el joc és l’element predominant. Es potencia l’esponaneïtat dels infants, la qual cosa permet una socialització més directa, un aprenentatge més significatiu i un desenvolupament motriu que ajuda a millorar la relació entre els nens i les nenes.

??????????????????????????????? psico_1 psico_2 ??????????????????????????????? psico_4 psico_5