Aquest mes de febrer, els nens i nenes d’I5 han començat l’activitat de piscina amb molta alegria i il·lusió. Hi van amb autobús, i aquest viatge ja és tota una aventura: canten, parlen i gaudeixen molt del trajecte. 

Un cop arriben, es canvien i es preparen per entrar a l’aigua. Aprenen a vestir-se i desvestir-se sols, a tenir cura de les seves coses i a seguir les rutines. En aquest moment, també compten amb l’ajuda de les mares i pares que poden venir, això facilita molt l’organització i els fa sentir molt acompanyats. 

A la piscina s’ho passen molt bé mentre aprenen a moure’s dins l’aigua i a perdre la por. És una experiència molt enriquidora, on es treballa l’autonomia, la confiança i comparteixen bons moments amb els companys i companyes. Cada setmana esperen amb moltes ganes que arribi el dia de piscina!