El passat divendres 27 tota la Comunitat educativa del Col·legi Cor de Maria va celebrar la festivitat de la Mare de Déu de Montserrat. Així doncs, malgrat que les condicions atmosfèriques no fossin les més favorables, tot l’alumnat de l’escola es va aplegar al pati per entonar les notes del Virolai i enlairar cartolines de color vermell i groc per formar una gran senyera per commemorar el dia de la Patrona de Catalunya.
Categories
Entrades recents
- El Cor de Maria, finalista als mSchools Awards 2026 amb tres projectes STEAM
- El Cor de Maria de Valls brilla a Smart Makers for Smart Towns amb dos projectes premiats
- Els alumnes del Cor de Maria de Valls presenten el projecte “El Bus Urbà de Valls” al Festival RetoTech 2026
- El Cor de Maria, guardonat als Premis de Natura Maria Murtra
- Alumnes del Cor de Maria a la trobada FITAC



