El passat divendres 6 de novembre, els nens i les nenes de 3r de primària del Col·legi Cor de Maria van anar d’excursió. Al matí, van visitar el Museu del Torró i la Xocolata d’Agramunt i el Castell de Verdú, i a la tarda, van treballar el fang en un taller d’un ceramista del poble.
Categories
Entrades recents
- El Cor de Maria, finalista als mSchools Awards 2026 amb tres projectes STEAM
- El Cor de Maria de Valls brilla a Smart Makers for Smart Towns amb dos projectes premiats
- Els alumnes del Cor de Maria de Valls presenten el projecte “El Bus Urbà de Valls” al Festival RetoTech 2026
- El Cor de Maria, guardonat als Premis de Natura Maria Murtra
- Alumnes del Cor de Maria a la trobada FITAC



