CONFINT 2021 - Biodiversitat. Projecte escocells carretera Tarragona. Valls (Alt Camp)

P�gina d'inici



2021 04 14 Trobada CONFINT virtual




Recull del treball dels 4 grups


Escaleta: https://docs.google.com/document/d/1fAi3mmbfMJXx6OOJanmYTw7UTOGFOb6g/edit

Jamboard: https://jamboard.google.com/d/1fGgLXpYnE81WjEPOJ8fgv2oaMZeK0umP3DhobVMc8Y8/viewer?f=0

Distribuici� d'espais:
Txell Andr�s (sala groga)
J�lia Villa (sala rosa)
Carla Palau (sala rosa)
N�ria Serra (sala verda)
D�nia Andavert (sala blava)
Marta Becerra (sala blava)








Escaleta de la trobada tem�tica virtual amb l’alumnat

Dimecres 14 d’abril de 10 a 11.30 h

Previ al dia de la trobada

Compartir
els v�deos de presentaci� dels delegats. Es compartiran a trav�s d’un
enlla� amb els altres centres del grup 6 i si es vol a trav�s de les
xarxes social del centre utilitzant els hashtags: 

#EscolesVerdes  #EscolesSostenibles  #CONFINT2021  #TinguemCuraDelPlaneta

Trobada Alumnat:  CONFINT 2021 - Biodiversitat

(el nom es podria canviar per un de m�s original, ja ens dieu qu� us sembla)

Suport t�cnic: zoom, sales i Jamboard els creen t�cniques E+S (Joana Bastardas-Llabot i Clara Soler)


Horari

Qu�

Descripci�

Qui? 

10 a
10.05 h

(5’)

Ens connectem i saludem. Presentaci� de la Confer�ncia virtual tem�tica.

El
professorat dona la benvinguda i presenta els assistents (centres
participants, amb delegats que ja hauran “conegut” a trav�s dels
v�deos, i t�cniques Tinguem Cura del Planeta com a suport de la
trobada), objectius i esquema general de la trobada, el qu� farem, el
com i el perqu�. 

Aclariments aspectes t�cnics (recordar que tothom tingui el seu nom escrit, micr�fons silenciats i tema repartiment de sala).

Cada centre vindr� amb 4 delegats/representants, o sigui que per parlar, hi haur� un total de 16 alumnes.

Decidir quin professor/a fa la presentaci�.

Pere Compte


10.05 a 10.15 h

(10’)

Intercanviem les problem�tiques socioambientals 


2 alumnes de cada centre es presenten i expliquen breument el problema socioambiental escollit i el perqu�. 

1 Diapositiva problema:  Foto, t�tol, nom de centre i ODS vinculat

2 minuts per centre

Tenir decidits quins 2 alumnes

N�ria (Cor de Maria Valls)

10.15 a 10.25 h (10’)

Intercanviem el canvi que volem aconseguir


Els altres 2 alumnes de cada centre expliquen el canvi que volen aconseguir

1 Diapositiva canvi: Foto, centre  i objectiu clar

2 minuts per centre

Tenir decidits quins 2 alumne

Marta i D�nia (Cor de Maria Valls)

10.30 a 11.00 h

(30’)

Din�mica de reflexi� i enriquiment
millorar les propostes d’accions

Fem
quatre grups en 4 sales diferents. Cada grup estar� format per un
delegat de cada centre. Cada grup haur� d’aportar idees d’accions per
cada problem�tica presentada i debatre, si cal, si el canvi imaginat �s
realista, o no, etc. 

Un professor/a a cada sala per dinamitzar





11.05 a 11.15 h

(10’)

Qu� m’emporto


Activitat
per avaluar i resumir el que s’emporta cada centre: fer un titular per
twitter o Instagram, amb una imatge de suport que evoquin les seves
sensacions.



11.15 a 11.20 h 

(5’)

Tancament i deures


Qu� hem de fer al centre despr�s d’aquesta trobada i fins a la Confer�ncia catalana




Din�mica de reflexi� i enriquiment

10. 30 a
10.50 h


20’ en les sale

Fem
4 sales, cadascuna amb un delegat de cada centre. Cada sala tindr� un
representant, doncs, de cada centre. Cada sala ser� liderada per un
amfitri�:

Sala 1 (color groga): Fedac-Vic

Sala 2 (color verd): Cor de Maria-Valls

Sala 3 (color rosa): Jesu�tes Kostka-Bcn

Sala 4 (color blau): Institut Quatre Cantons-Bcn

Es crearan 4 pissarres de Jamboard, cadascuna de les quals representar� la problem�tica i canvi d’un centre. 

Cada
sala haur� d’aportar idees d’accions per aconseguir el canvi i debatre
si s�n encertades, millorables, etc. Cada aportaci� es far� amb el
color de la sala que tenen assignat. 

L’amfitri�
de la sala t� el rol de liderar la sessi�: 1r fent una o dues preguntes
per trencar el gel i 2n donant veu a tothom. Ell mateix o algun altre
voluntari, hauria de recollir les aportacions i anar-les afegint a la
pissarra.

El mestre assistent a la sala, vetllar� perqu� vagi b� la sessi� segons la din�mica proposada i controlar� el temps.

PISSARRA VIRTUAL. Cada grup utilitza el color de la seva sala independentment del projecte que estiguin valorant

https://jamboard.google.com/d/1fGgLXpYnE81WjEPOJ8fgv2oaMZeK0umP3DhobVMc8Y8/edit?usp=sharing 

Sala 1 (color groc): Fedac-Vic. 

Alumnat (l’amfitri� “en negreta”):

  Laura Maga�a (FEDAC Vic)

  Blanca Soler (Kostka)

  Nico Alonso (4Cantons)

 Txell Andr�s (Cor de Maria Valls)



Professor/a: Sandra del Valle


Sala 2 (color verd): Cor de Maria-Valls

Alumnat:

 N�ria Serra (Cor de Maria Valls)

  Arina Gulica (Kostka)

  Sara Alonso (4Cantons)

  David Parma (FEDAC Vic)



Professor/a Pere Compte


Sala 3 (color rosa): Jesu�tes Gr�cia- Kostka-Bcn

Alumnat: 

  Mat�as Castellar (Kostka)

  Maria Koeneman (Kostka)

  Anna Mart�nez (4Cantons)

  Marc P�rez (FEDAC Vic)

J�lia Villa i Carla Palau(Cor de Maria Valls)


Professor/a: Laura Ceraldi


Sala 4 (color blau): Institut Quatre Cantons-Bcn

Alumnat:

   Rita Rodr�guez (4Cantons)

   Nicolas Carson ( Kostka)

   Joan Maci� (FEDAC Vic)

D�nia ANdavert i Marta Becerra (Cor de Maria Valls)


Professor/a: Anna Borrallo





10:50-11 h

(10’)


Un
cop finalitzat el temps, es torna a la sala principal amb tothom i es
d�na un temps perqu� cada centre llegeixi les aportacions que se li han
fet, per despr�s comentar-ho amb tothom i aclarir si hi ha algun dubte.